Hiedanrannan Kehitys Oy:n vuosikertomus 2023 on julkaistu

Hiedanrannan Kehitys Oy:n vuosikertomus 2023 on julkaistu verkkosivuillamme. Vuosikertomus sisältää toimitusjohtajan katsauksen ja avainlukujen lisäksi runsaan lukupaketin Hiedanrannan kehittämisestä sekä keskeisistä tapahtumista vuodelta 2023.

– Vuoden 2023 aikana käytännössä pysähtynyt asuntomarkkina heijastui myös Hiedanrannan alueen kehittämiseen. Äkkijarrutuksen taustalla on rakennuskustannusten pitkään jatkuneen kasvun sekä korkotason nopean nousun yhteisvaikutus. Markkinatilanteen muutosten arviointi ja ennakointi oli koko vuoden ajan yksi Hiedanrannan Kehitys Oy:n keskeisiä tehtäviä, kuvaa toimitusjohtaja Mikko Leinonen kulunutta vuotta.

Hiedanrannan Kehitys Oy:n uusi strategia vuosille 2024-2026 vahvistettiin vuoden 2023 lopulla. Tänä vuonna katseet suunnataan kohti käynnistysvaihetta, Breeam C -sertifikaatin saavuttamista ensimmäisenä alueena Suomessa, Tehtaan kehittämistä kohti kulttuurin, tapahtumien ja luovien alojen keskittymää sekä Hiedanrannan vetovoiman kasvattamista. Valmistaudumme myös ratikka-aikaan, joka alkaa Hiedanrannassa tammikuussa 2025.

Lue Hiedanrannan Kehitys Oy:n vuosikertomus 2023